Vilken dag!

Idag är jag fan inte att leka med. Jag har bihålsinflamation IGEN! Ögat hänger på mig. Stina den jäveln skällde så mycket vid dörren så när jag gick dit sprang hon tillbaka och tog min frukost.
Jag är hungrig men det finns inget hemma och jag orkar inte gå ut och handla :( jag saknar Nicklas så mycket när han jobbar förmiddag. Hatar att vakna utan han!!

På måndag ska vi börja rusta lägenheten! Våran lägenhet på nedre våningen. En 3a :) vi ska rusta klart hela lägenheten innan den 27 för då ska vi ha flyttat ut ur den här. Hur ska jag hinna? Hur ska jag orka? Barnet i magen lär snart ramla ut av all stress. Men på måndag får jag åka och bestämma tapeter, himla roligt;)

Att vara gravid är värre än vad jag trodde. Jag kan inte äta nått längre, tex inte;
Skinka, hamburgare, falukorv, lasagne, köttbullar ja jag kan hålla på hela dagen! Tappar man en sked på golvet kan man börja grina, och då grinar man hela dagen! Retar Nicklas mig börjat jag grina! Men det är väl som det är :) nu ska jag invänta Charline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0