men snälla lugna ner!

Åh! så himla trött just nu.
Varit hos barnmorskan idag, gud vilken trevlig tant jag kommer att ha. Ser fram emot nästa besök.
Lilltjejen sparkar på i magen, heeela tiden! Det blir nästan för mycket ibland. Men jag är glad att hon rör sig och visar livstecken.
 
Nu sitter jag hos linda och joqe och passar barnen :)
Nicklas torkade skit för första gången i sitt liv. Bara att träna!
 
I februari flyttar vi, till en 3a i vallhov :)
Snart ska vi börja rusta den, sen är det bara att flytta in. Sen får lillstina ploppa ut bäst hos vill faktiskt :)
 
Idag är en extra känslig dag, Miles finns mycket i tankarna just nu. Min lilla bäbis, han kommer alltid att vara med mig! och han skulle bli den perfekta barnvakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0