Dåligt bloggande!

UFF blir dåligt med uppdateringar när jag är hemma. Vi har sån jävla dåligt internet hemma så jag kan inte ladda upp bilder då.

Vi har börjat med magdroppar till hilmis nu, hon har varit så fruktansvärt hård i magen och kommer inte till ro :(
Och idag har hon sovit hela jäkla dagen :) och vid sina skriktimmar idag mellan 8-10 på kvällen sov hon i stället och nu sitter hon så nöjd i pappens knä.
Hon har även börjat få bort sin "torsk" på tungan och det blir vi glada för :)

Pappa sa att han och Lena ville betala min bröllopsklänning, så jag beställde den igår och är förjävla nöjd och jävligt tacksam. Jag har redan en som jag skulle ha haft men den nya är finare! Nu kan vi lägga dom pengarna på annat till bröllopet :) fan det är bara en månad kvar tills vi gifter oss! Helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0