Du är bäst!

Vad skulle jag göra utan dig? Vad skulle vi göra utan dig? Varför har jag inte träffat dig tidigare?
Du är den bästa vän man kan önska sig! Som den här tjejen ställer upp, och finns där.
Vi kan ligga och skriva sms hela dagar fast vi bor ett hus i från varandra.
Vi kan sitta i flera timmar och bara vara.
I min framtid kommer Linda alltid att finnas, vad som än händer. Och hennes familj kommer jag alltid att finnas för.
Jag är så tacksam att jag har någon som henne.
Ibland gör hon mig galen, men utan henne hade jag varit galen för länge sen.
Det hon har gjort för mig det här året, har aldrig någon gjort tidigare.
Hilma har världens bästa faster, och Nicklas har världens bästa syster, och jag har världens bästa Linda!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men älskade du! Jag sitter här med gråten i ögonen! Du är min bästa vän och jag skulle aldrig klara mig utan er! Ni är bäst! Kommer alltid att finnas för er som ni finns för oss!!! Älskar dig min vän <3 alltid!!!!!!

2013-07-28 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0