Men dra åt helvete!

Det värsta jag vet är sliskiga killar/gubbar/idioter whatever kalla dom vad ni vill! Kommer fram och ska äckla sig.
Det kom en kille igår när vi satt och pratade privata saker och vräker it sig "Gud vad bittra ni såg ut, ett sånt här gång med pumor ska väl inte ha tråkigt"
Alltså! Så jag bara ledsna ut och sa till han "ja men ursäkta, vi sitter och planerar hur vi ska spränga det här stället i luften. Och vill du överleva är det lika bra att du går härifrån annars är det din sista kväll på jorden"
Så han gick och beställde en öl och efter en stund igen vände han sig mot oss och flinade med sina breda käft så det koka i mig. Och då skrek jag till han "JA DET ÄR BÄST DU NJUTER AV DEN DÄR ÖLEN FÖR FLER LÄR DET INTE BLI FÖR DIG"

Jävla gävlebor! Ska dom ragga på någon så gör det fan ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0