Besviken och maktlös

Ligger inlagd på sjukhuset.
Fick åka ambulans in idag när kroppen kollapsade totalt på mig.

Har fått fel dos medicin igen.
Dom misstänker infektion i blodet.
Jag är helt jävla utmattad.
Ligger i fosterställning och grinar.

Jag vill vara med min lilla tjej, min kille och min hårboll. Jag vill inte sakna dom. Jag känner mig hemsk som är utan dom. Jag känner mig som en hemsk mamma som inte finns där, som inte kan dra barnvagn och inte byta blöja för att jag varken kan gå eller stå.
Jag trodde att jag var på väg att bli frisk, men vart istället mycket värre.

Min livskänsla finns inte alls just nu. Att åter på åter på åter igen må dåligt och få nya fel gör mig totalt borttappad.
Varför? Kan inte förstå vad jag har gjort.

Jag vill bara hem och pussa på min bebis och hålla min sambo i handen och vara pigg, glad och frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0