Gud ska veta..

Ja Gud ska veta att jag brister ihop både på insida och utsida.
Som jag såg fram emot denna läkartid.
Och allt går åt helvete.
Jag satt där i stolen och var nära på att hoppa ut genom fönstret på 8de våningen. Jag fann inte livsgnistan någonstans och någon förlossning var inte längre något jag längtar till.
När doktorn satt där med tomma ord och förklarade hur illa dom hade behandlat mig kände jag mig så världelös och nerpissad som människa.
Dom har givit mig fel dos medicin och bokstavligt lekt med min hälsa!
Jag har lagt ut flera hundra kronor på medicin och sjukhuskostnader, fått utskällning av sjuksköterskor. Dåligt bemötande och blivit ignorerad och bortglömd av sjukhus personal. Doktorn jag hade idag gav mig ett namn som jag skulle anmäla hela händelsen till. Han ska även göra en. Jag ska gå ut med detta i tidningen och dom ska få ett rent jävla helvete från min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0