Hemma och blir bra!

Är hemma från sjukhuset med min älskade familj!
Idag har det redan gått en vecka sen Hilma kom till världen.
Det är helt otroligt vad fort det kan gå!
Nu ligger hon som vanligt vid den här tiden och tittar runt, sen kommer hon somna och sova till 7 tiden.
Dom funkar nå otroligt dom här små. Har äntligen kommit in i hennes dygnsrytm.
Pappan ligger bredvid och snarkar efter att ha bytt blöja och rapat.

Förstår inte hur jag skulle klara mig utan Nicklas.
Hilma har fått en sån otroligt duktig pappa! Hon kunde inte få en bättre pappa. Jag är så otroligt stolt över han och jag kan bara säga att han gör detta bättre än jag.
Han klär henne, drar henne i vagnen. Går upp varje gång och byter blöja. Packar skötväskan varje gång.
Han går runt med henne när hon är ledsen. Går med henne i vagnen. Och på det tar han hand om mig när jag har ont.
Jag vill bara kunna gå igen och dela alla saker med han.
Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar han.
Han är min allra bästa vän.


Kommentarer
Postat av: alexia

Gud va kul att höra att allt är bra, va underbar Nicklas är då! Hoppas du blir bra snart, krya på dig! :)

2013-06-17 @ 13:54:56
URL: http://alexia.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0