Hemska människor.

Jag kan inte riktigt förstå va felet är idag.
Det kanske inte riktigt är min dag idag.

För det första stör jag mig grymt mycket på tjockisen på den här gatan. Det får bra som fan att glo ut andra och titta lite extra när man sitter i bilen och åker förbi. Det får också bra att trycka ut dubbel hakan så mycket det bara går för att se så sur ut som möjligt när man ska gå förbi. Men det går inte att förklara vad vi andra har gjort för fel när det inte går att säga hej! Knäckehäxa..

Alkis pensionärer är total vidriga dom med. När man sitter hög gravid på en restaurang och tittar efter sin rullstol som står utanför börjar en kärring och en gubbjävel skrika på mamma att vi glor på dom??? Den enda anledningen till att jag skulle glo på dom är för att dom är patetiska som dricker upp sina pengar och är fula. JAG GLODDE FÖR FAN PÅ MIN RULLSTOL! När man försökte förklara sig på ett ställt och trevligt vis tror dom inte på en. Då jävlar lät jag det brinna till och då fick dom minsann höra ett och annat och då jävlar höll dom käften.
Nog ska man visa respekt mot dom äldre, men då ska dom fan kunna bete sig också. Skrynkeltrasor!

Är jag på detta humör för att mitt underliv har svällt upp? Ska det vara så i slutet av graviditeten? Vad fan vet jag? Jg går bara och väntar på detta vatten eller dessa värkar.

Och nu lär jag hämta hammaren och smälla i väggen så grannarna stänger av sin irakmusik.

Får hoppas på bättre vindar imorgon. Godnatt mina vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0