Lilla vännen

Äntligen har våran tjej fått namn.
Hilma anni palovaara. Men just nu heter hon "gör mig galen" för mig.
Hon verkar inte må bra i magen. Hon har skrikit i flera timmar och vill inte ta bröstet.
Barnmorskan har tagit henne nu och ger henne lite mat. Hon har även fått duschat magen.
Jag har fått sovit en timme sen i lördags så mitt humör är inte roligt just nu. Vill tex spöa skiten ur Nicklas.

Kan ändå inte förstå hur jag har fått ett sånt fint barn. Hon är helt perfekt på alla vis.
Och Nicklas längtar bara hem så han får dra vagnen.
Så fort vi kommer hem till yoko kommer vi bli fullbordad och hel. Våran familj! En enda lycklig familj. Jag är så enormt glad.
Att jag för 18 timmar sen tröck ut denna älskade unge finns inte för mig, det går knappt att fatta.
Hon och yoko är det absolut finaste man kan ha, mina två tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0