Vad hände?

I mars när vi flyttade in här hade jag bikini på mig när jag duschade med Nicklas.
Jag sa till han några gånger att jag inte visste om jag ville ha han i förlossningsrummet för att han inte fick se mig naken.
Jag ville inte heller att sköterskorna skulle se mig naken så jag skulle prompt ha skjortan på mig.
Jag var så himla rädd att visa mig naken.

När förlossningen väl kom gick jag runt helt naken. Lät folk se mig i badkaret och jag låg helt naken när jag kräma ur mig Hilma. Jag skämdes då fan inte för fem öre.
Jag går runt naken hemma och kan amma framför en folksamling utan att skämmas.
Det är många som har frågat mig hur det har funkat runt detta område för mig just för att det har varit något jag skämts över i alla år. Men ack så man förändras. Jag kan inte förstå vad jag har skämts över?
Bröst som bröst för fan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0