Äckliga jävel!

Sitter och gråter floder, skulle ha åkt ner på stan. Istället lär jag hålla koll på kattjäveln som kissat ner allt i barnrummet, barnvagn och barnsäng osv. Och nya soffan vi fick hem igår. OCH gamla soffan som skulle ha blivit såld idag. Jag orkar inte!!! Och ja, vi har försökt med allt för att den ska bli rumsren!!!
Nya saker för flera tusen är förstört :( våran barnvagn bara! Hur fan ska jag få bort lukten av den? Det går ju inte att tvätta. Soffan går inte att byta.
Min mamma hade katten innan oss och ville inte ha den kvar så vi var snäll och tog den. Och nu blir dom arg för att vi inte kan ha den kvar. Inte fan ska mitt barn behöva växa upp med kattkiss på alla sina saker! Och tycker man det är ok att ett barn ska leva i kattkiss behöver man inte heller träffa mitt barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0