Älskade du!

Min lilla yoko, hon vet att jag inte vill duscha när ingen är hemma, så hon ligger och vaktar toa dörren när jag står i duschen.
När vi fick hem henne från Irland fanns det inte i min fantasi att hon skulle bli min lilla skatt! Allt som kretsade var miles. Jag kan inte förstå nu hur jag kunde sätta henne åt sidan. Hon är just nu mitt allt och det finaste vi har. Hon ska snart bli storasyster och det finns inte en syl i världen att hon på något sätt skulle bli åsidosatt! Hon ska vara med på vårar familjefoto för oss är hon inte bra en hund. Hon är min tjej, min bästa kompis och min glädjespridare. Aldrig någonsin skulle jag tänka tanken på att göra mig av med henne! Hur tillståndet än såg ut.

Hon är världens snällaste hund. Hon är 1,8 år och beter sig som en gammal dam som älskar människor och barn. Blir hon inbjuden av husse så leker hon. Matte vet hon att man varken kliver eller busar med. Men hon älskar att ligga på min mage och känna när lillan rör sig där inne. Hon kommer för alltid att vara min lilla skatt, hon ska för alltid dela vardagen med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0