Är jag bara dum?

Jag stoppade ner tungan i ett öl glas igår, eller ja, jag bara doppade den lite för att få lite lite smak i munnen när Nicklas drack, jag tog ingenting i munnen, utan bara lite på tungan. Kände mig så hemsk en timme efter, kände mig så hemsk när jag la mig. Det var så lite att jag knappt kände smak, men ändå kändedes det som om jag hade gjort någonting olagligt, att jag skulle få mitt straff.jag kände mig så fruktansvärt instängd.

Denna väntan på lillan i magen gör mig galen. Jag kan inte göra någonting. Inte bära, inte stressa. Inte rensa kattlådan och inte dricka. Det känns som en jävla evighet fast det bara är någon vecka kvar nu. Jag var stressad först av att ingenting var klart. Nu är jag stressad av att allting är klart och att ingenting ska komma ut ur magen på mig. Mardrömmar och känslor, hormoner och magen gör mig allvarligt tokig.
Utan min sambo och älskling Nicklas hade jag fan inte klarat mig. Han stöttar mig genom allt, jag är så jävla tacksam över att jag har han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0