Inget känns bra..

Idag känns ingenting bra.
Jag vill inte bli mamma, jag vill inte ha någon förlossning och jag vill verkligen inte ha någonting i magen. Jag vill inte vara låst i flera år framöver.
Jag vill flytta utomlands, jag vill söka till dokusåpor. Jag vill åka på festivalen och åka utomlands. Idag känner jag mig inte ett dugg redo för mamma livet och jag känner mig inte ett dugg klar med ungdomslivet.
Nicklas är 7 år äldre än mig, alla hans vänner är gift och har barn. Jag förstår att han är redo. Mina vänner är ute varje helg och tycker inte att jag är intressant längre för att jag inte kan gå ut.

Idag vill jag gräva ner mig!
Jag har sån förlossningsskräck och hoppas dom söver ner mig och tar ut barnet. Idag vill jag fan ingenting! Bara att någon ska försöka förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0