Lördag och mello!

Lördag och melodifestivalen. Anton vann inte med Robin var nästan lika bra han med:)

Nicklas ska köpa en cross, han ska köpa en cross har jag bestämt. Annars kastar jag ut han två timmar om dagen så får han leka med kottar om det är så.

Måste ta och träffa Linnea och hennes två bebbar!
Nu har vi flyttat in och allt är näst intill klart i nya lägenheten. Barnrummet har vi kvar och lite väggsaker att montera upp.
Magen har värkt i två dagar snart, blir det inte bättre imorgon åker yoko hem till mamma i någon dag så jag bara får ligga och vila. Hon kommer få vara mer där nu när jag är i sista biten i graviditeten, jag orkar liksom inte motionera lika mycket längre så hon får sig inte såna rediga promenader. Men hon trivs så bra där så :) inga andra djur och det är lugnt.


Kommentarer
Postat av: linnea

Mysmage :D
Måste ses, men vi törs inte åka hem till någon som har djur eftersom att man inte vet om dom är allergiska än och eftersom att dom fortfarande är extra känsliga pga att dom är födda för tidigt :/ <3

2013-03-10 @ 01:09:21
URL: http://www.detblevtva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0