Mitt framtida hjärta!

Jag har sagt det många gånget och kan säga det igen. Nicklas kommer vara den enda pappan till mina barn. Det kommer aldrig finnas en annan pappa, mitt barn ska inte ha halvsyskon. Mitt först födda barn ska INTE behöva se sina småsyskon växa upp med sin pappa om jag och Nicklas någonsin skulle flytta ifrån varandra. Jag tänker inte låta mitt barn utsättas för något sånt. Jag mår fruktansvärt dåligt av att ha två familjer.
Man känner sig mer utanför än välkommen. Man har inte samma relationer till varandra som riktiga syskon får.
Åker den ena familjen på något så blir man ledsen, åker den andra på nått annat så blir man endast mer sårad.
Och det skulle jag aldrig låta mitt barn gå igenom.
Jag har ingenting emot att folk väljer att göra så, men av min egna erfarenhet så vill jag ha samma pappa till mitt barn. Sen spelar det ingen roll om det blir 1 eller 9 barn :)
En av anledningarna till att jag vill gifta mig med Nicklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0