Smultronbacken och kackel!

Har varit uppe hos Linda med tjejerna. Har även hälsat på både mormor och farmor.
Ordnade inför barndisco här på smultron, temat är film! Jag ska klä ut mig till lilla My i mumin.

Just nu väntar jag på min stora kärlek. Han slutar kvart över 12. 45 minuter kvar!! Det känns som en evighet. Är inte hel utan han, saknar han hela tiden. Han skrev även idag att jag ska få en ring, och jag har sagt att så fort jag får en ring så ska vi planera bröllop och förhoppningsvis få in det samtidigt som dopet. Jag är så kär i han så det gör ont! Tänk att vi snart blir en familj. Han, jag, lillan yoko och kattjäveln.

Men han fick ju inte sånt romantiskt svar när han skrev att jag skulle få en ring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0