Varg och vuxna människor?

Det verkar pratas en hel del om varg. Helt i onödan, jag harar vargar. Jag är fruktansvärt rädd för dom och skulle aldrig vilja möta på ett sånt fult djur. Men att folk klagar över att vargen tog deras feta jävla ko i natt är helt meningslöst. För det första så slaktar vi dom jävla feta korna och äter, och för det andra så undrar jag vad vargen ska äta om den inte få äta djur? Vilket den lever på.. Jävla jakt människor.

Sen undrar jag över varför vuxna människor inte kan bete sig som vuxna människor?
Klaga för i helvete inte på att folk hänger ut andra på Facebook, och sen går man och gör det själv. Liksom, man får inte ha hur mycket dubbelmoral man vill i kroppen.

Nu ska jag slänga av mig linnet och krypa ner bredvid min sambo och känna om nått blir hårt ;) eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0