Akuten

Ställde klockan på 8 i morse för att vara vaken när dom skulle ringa från röntgen. Men ingen ringde.. Vid 11 tiden ringde jag in och frågade akuten om jag skulle få en tid snart, men jag skulle vänta. Vi åkte in till Gävle och väntade men gav upp vid 3 tiden. När vi kom hem så la jag mig i sängen och nästan svimmade av och tappade kontakten med Nicklas. Då ringde han in och dom sa att vi skulle komma. Väl inne förklarade vi som det var och dom ringde röntgen. Då har dom försökt fått tag i oss sen 8 på morgon utan att kommit fram. Tacka fan för det! Akuten ändrade aldrig mitt nummer i datan dagen före!! Gjorde iaf den där jävla röntgen och dom hittade en propp från knäskålen till magen.
Vi satt på akuten från halv 4 till 10. Fick en spruta och dom visade hur jag skulle göra sen fick vi åka hem.
Så nu sk jag ta sprutor två gånger dagligen i 2 månader. Ska till förlossningen och prata igångsättning, om jag får en jävla remis någon gång så.
Nu får turen vända, jag blöter fan ner hela sängen med min svett!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker så himla synd om dig! Sjukvården är ett skämt och går inte att lita på. Hoppas du blir bättre snart och att lillan kommer ut o mår bra :)

2013-05-25 @ 17:04:58
URL: http://verasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0