Bara 10 kvar.

Nu är det bara 10% kvar.
Kommer ihåg när jag satt och väntade på ett plus eller minus på Stickan inne på toa. När den visade ett plus fattade jag fan ingenting! Jag vart helt tyst och fick inte fram ett ord.
Våran lilla tjej är planerad och vi fick till det på första försöket :) att ta bort miles vart för jobbigt för mig så vi ville skaffa en mänsklig variant av en jävla bushund :)
Charline satt på toa och väntade med mig. Sen skrek hon till Nicklas att han skulle bli pappa och han sa bara "va?" Och gick runt i lägenheten.
Jag berättade det för min släckt i vecka 18. Nicklas släckt fick veta det tidigare.
Jag kan fortfarande inte fatta att det är 28 dagar kvar nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra- BF 3/8

Snart jäklar är hon här! :)

2013-05-22 @ 09:11:31
URL: http://sandrateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0