Dagarna flyter på..

Ja jag får faktiskt dagarna att flyta på fast dom flesta timmarna bara är smärta och tårar.
Nätterna är det värsta jag vet! Vaknar var tredje timme av att kroppen skriker efter Alvedon och när spray.
Varje gång det närmar sig sprutdags vill jag gräva ner mig.

Idag fyller jag ju faktiskt år.
Har tagit en spruta redan och fått frukost på sängen.
Ligger kvar här eftersom jag inte kommer någon vart.
Idag ska jag hålla humöret på topp och bara knipa åt när det gör för ont.
Nicklas mamma kommer hit och hjälper till med tårta och städa lite.
Tror Nicklas snart är helt utarbetad.
Han är det bästa jag vet.
Han ställer upp hela tiden, finns för mig konstant och delar sjukhus säng med mig. Kliver upp mitt i nätterna för att hjälpa mig på toa och får mitt humör att hålla uppe.

Grattis till alla mammor där ute :)!
Ni gör ett kanon jobb genom att bara vara ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0