Framsteg

Så himla skönt att se framsteg hos mig själv. Idag kunde jag gå 50 meter ca med krykorna utan hjälp. Och ännu skönare att yoko går löst hela tiden och är så jävla lydig. Hon springer inte ens i från mig när det kommer en annan hund utan kommer istället till mig.
Jag kan gå på toa utan att ha jätte ont. Lever inte på Alvedon längre.
Får sova nästan fulla nätter och kan vända mig i sängen.
Jag kan gå och hämta sprutor själv :)!
Nu ser jag fram emot förlossningen igen när jag kan röra på benet.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli bra igen. Alla gånger jag grinat av smärta och trott att jag lever min sista dag på jorden och får proppen i lungan mitt i natten. Men nu jävlar! Nu blir det bara bättre.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad skönt för dig gumman! :) Hoppas det bara fortsätter att bli bra nu och du får nog en super bra förlossning att se tillbaka på när bäbis äntligen ligger i famnen på dig :) Håller tummarna för dig och din familj! Starka du <3

2013-05-31 @ 20:12:05
URL: http://www.detblevtva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0