Lyckligt lottad

Jag är så lyckligt lottad som har allt jag har.
En helt otroligt underbar sambo som jag delar livet med. Han gör såna saker som får mig att bli så himla glad. Hans syskon som ställer upp och finns och hjälper till!
Min familj som ställer upp i alla väder.
Underbara vänner som får mig att må bra.
Jag får snart ligga på förlossningen och se mitt underbara barn för första gången och dela en sån lycka med Nicklas.
Jag gifter mig snart med mannen i mitt liv och jag trivs i våran lägenhet för en gångs skull.
Jag har ljusa framtidsplaner och jag ser fram emot att bli gammal med det jag har.
För två årsen kunde man inte tro att jag skulle bli den jag är, idag.
Idag är jag världens lyckligaste, med min egna familj!
Hade jag bara haft min älskade miles kunde jag inte drömma om något bättre.
Iaf fått se han en sista gång som jag fortfarande går och drömmer om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0