Riktigt jävla sur

Nu har jag inte fått sovit på en hel vecka. Jag vaknar varje jävla natt, hela tiden. Går upp och bara trampar runt, gör ingenting. Kan inte ligga i sängen och kuddarna bara förstör.

Vid 8a idag gav jag fan upp. Då gav jag upp och klev upp, försökte leta på ett par byxor att ha men allt är för litet.
Är även fruktansvärt sur över att ingen jag har pratat med har pratat bra om deras förlossningar, antingen gör det jätte ont, eller så får man sy ihop sig. Det gick för sakta, eller för fort. Det blev kejsarsnitt eller så kommer jag bara ligga där och dö.
Den enda människan jag vill prata förlossning med är Linnea som fött tvillingar och hade en super bra förlossning.
Nä nu ska jag väl försöka gå bort min sur het med Marcus hund som har kissat ner hela min jävla lägenhet. Får nå jävla fel!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är väldigt nöjd med min förlossning och sydd blev ja också ;)
Ser fram emot nästa :)

2013-05-11 @ 13:27:54
URL: http://verasmamma.vimedbarn.se
Postat av: linda laarsson

ahahahahhaa nattis jag läser din blogg jämt tycker du är så jävla skön rak och ärlig!! hehe you go giirl tror de kommer könnas som att du ska skita ut eufeltornet lr nått när lilltösen kommer meen jag tror du klarar de, du är fan en kämpe! lycka till med allt / kram

2013-05-13 @ 00:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0