Skandal!

Tänk att jag har gått sen förra torsdagen med sådan smärta. Inte kunnat sovit ett smack på natten. Jag har haft så ont så spyan har velat vällt ut.
Jag har försökt sökt vård vid flera tillfällen och det enda som sagt är att det är foglossning och ischias. Att jag ska skuta gå upp i vikt och äta nyttig mat?
Igår orkade jag Inge mer. Jag fick feber och höll på flera tillfällen att tuppa av av denna smärta. Så vi åker in till akuten. Förklarar som det var och dom tittar min temp och puls.
Självklart hade jag feber och hjärtat slog lika fort som min lilla tjej i magen. 130-140 slag i minuten. Vilket inte var normalt och det lära dom titta upp på en gång.
Det hela slutade med att jag har en propp. Doktorn sa att jag skulle få en dos blodförtunnande och sedan åka hem, för att komma tillbaka idag och göra en röntgen om hur många det är och hur långt upp dom sitter. Sedan ska Nicklas få lära sig hur man ger sprutor, för jag ska ta två sprutor dagligen hemma.
När han lämnade rummet brast allting. Jag var så arg, så jävla rädd. Besviken men samtidigt glad att jag åkte in.
Att äntligen någon hittade felet på mig! Att jag äntligen får hjälp.
Samtidigt ska jag stämma dom äckliga jävlarna som har bokstavligt talat lekt med mitt liv och låtit mig bli värre.
Är så jävla glad att jag är hypokondriker vid såna här tillfällen.
Och nu ska jag bara ligga här och vänta på att dom ska ringa så jag får åka in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0